Kisah lucah berkhatan

seorang gadis yang tidak peduli sepanjang hidupnya

2021.08.19 10:04 dfsfdgdfsg seorang gadis yang tidak peduli sepanjang hidupnya

Kisah seorang gadis yang tidak peduli sepanjang hidupnya kecuali penampilan umum, dia tidak pernah mencari apa pun kecuali penampilan dunia yang menipu, pada tahap yang sangat tinggi dan berprestij, dia belajar di universiti paling berprestij, dia hanya memasukinya dari motif untuk menjadi yang terbaik, sejak dia muda dia terbiasa mencari yang terbaik, yang terbaik dalam segala hal.
Dia selalu memiliki pakaian dan perhiasan, perhiasan, dan lain-lain yang terbaik dan unik, ayahnya seorang ahli perniagaan yang terkenal, dia selalu membawanya semua yang dia mahukan, dia tidak mempunyai impian
Cikgu Kalsom
dari bawah ke atas seperti gadis-gadis dari generasinya yang lain , tetapi kebanyakan gadis seusianya merasa iri dengan berkat yang dia nikmati Bersamanya, dia tidak akan mengenakan gaun dua kali dan pakaiannya adalah dari jenama paling berprestij di dunia, selain kereta.
Pada hari yang tidak diambil kira, terutama bagi gadis itu, bapanya kehilangan semua perniagaannya di pasaran dalaman dan luaran. Gadis itu tidak dapat menahan kejutan sama sekali. Daripada melepaskan ayahnya dari kejutan kempennya dan membebankannya dengan tuntutannya yang semakin meningkat, si ayah tidak menanggung satu-satunya anak perempuannya, yang hanya berisi kekejaman.
Ayahnya menderita keletihan yang teruk kerana tekanan dan kesedihan yang luar biasa, dia tidak dapat menanggung penyakit yang meragut nyawanya, anak perempuannya tidak menangis untuknya, tetapi dia menangis kerana kekayaan yang dilucutkannya, dia terpaksa menjual perhiasannya untuk melengkapkan pendidikannya, bukan menjadi ikatan untuk ibunya setelah kematian ayahnya, tetapi dia menyelesaikannya agar tidak kehilangan rasa hormat dan imej yang dia terbiasa di hadapan orang lain.
cerita lucah cikgu Amoi Office
Sebaik sahaja dia membayar yuran universiti yang terlalu tinggi, dua pemuda melamarnya, salah satunya adalah rakan sekelasnya, yang tahap kewangannya hampir dengan tahapnya sebelum bapanya diisytiharkan muflis, dan pemuda kedua adalah anak lelaki jiran mereka yang mempunyai perniagaan di negara Eropah.
Dia melihat bahawa lebih tepat baginya untuk mengahwini pemuda kedua yang memiliki perniagaannya sendiri dan mempunyai banyak wang, dan memang dia menolak pemuda yang mempunyai cinta tulus padanya sejak dia pertama kali melihatnya dia di universiti, dia sangat menyayanginya sehingga dia tidak terpengaruh dengan tahap kewangannya yang rendah, dia sangat menyayanginya untuk orangnya dan bukan untuk apa yang dimiliki ayahnya, kerana dia tidak memerlukannya sejak awal.
Bagi pemuda pertama, dia tidak mencintainya kecuali kecantikannya yang cantik. Dia ingin menikahinya kerana kecantikannya, dan dia memilihnya dan menerimanya sebagai suami untuknya dari wangnya sahaja.
Gadis itu yakin bahawa pilihannya tepat, dia membuatnya memilih perhiasan dengan banyak wang, dan dia juga membuat akaun untuknya dengan banyak wang di bank sebelum mereka meninggalkan negara ini, perkahwinannya adalah tempat paling berprestij , dia mengajak semua rakannya untuk memberitahu mereka satu perkara bahawa dia tidak terpengaruh oleh kebangkrutan ayahnya atau pemergiannya, dan bahawa dia memilih seorang pemuda Dia akan membuat mereka semua menyesali apa yang mereka lakukan padanya suatu hari nanti, dan dia akan menyesal mereka semua kerana telah mengubah perlakuan terhadapnya suatu hari nanti.
Memang, kebanyakan dari mereka menghampirinya dan membuat banyak alasan sebelum meninggalkan negara ini, dengan harapan mereka akan mencarinya ketika mereka memerlukannya, seperti biasa; Kejutan gadis dewasa itu adalah ketika dia pergi dengan suaminya ke luar negara, saya dapati dia hidup seperti mereka, tidak berbeza dengan mereka dalam apa-apa, seolah-olah dia bukan milik Islam kecuali sebagai seorang Muslim, dilahirkan sebagai seorang Muslim kepada seorang ayah Muslim dan seorang ibu yang beragama Islam.
Dia biasa meminum minuman keras seperti air, selain fakta bahawa sebahagian besar wangnya berasal dari kaedah haram, pembunuhan kepadanya seolah-olah tidak ada yang berlaku, dan perzinahannya popular di mana-mana gadis yang dia suka penampilannya, jika dia mahu wang, dia memberikannya, dan jika dia menginginkan sesuatu dan dia berpantang, dia memaksanya secara paksa!
Gadis itu dan perkahwinannya dengannya adalah untuk memenuhi keinginan ibunya yang beragama, yang menginginkan anak kecilnya menjadi jalan petani. Gadis itu tidak dapat bersabar dengan keadaannya. Dia menutupinya dengan semua yang dia berikan padanya hari dan akaunnya di tebing, dan semuanya sebagai balasan untuk memberinya keselamatan, perpisahan dan jarak darinya, dan mengembalikan negaranya ke pelukan ibunya.
submitted by dfsfdgdfsg to u/dfsfdgdfsg [link] [comments]


http://swiebodzin.info