Rogol mak datin

aku teringin nak tengok mak aku kena rogol

2024.05.03 22:10 Organic-Respect4239 aku teringin nak tengok mak aku kena rogol

submitted by Organic-Respect4239 to meaisyyy2 [link] [comments]


2023.11.01 13:28 TruthversusSlander Setiap kali perang kat Gaza, korang serang Mekdi Malaysia kat social media dan boikot Mekdi sampai setiap staff perempuan Mekdi kena pakai headband kain macam keffiyeh Palestine ‘Save Gaza’ dan ‘We support Palestine’ kat atas kepala dah sekarang.

Pergilah marahkan Starbucks kat social media pulak. Satu kedai kopi Starbucks pun tak ada kat Israel sebab zionis Israel tak minum air kopi Starbucks. Aku rasa ada kena mengena dengan susu atau hasil tenusu dan kopi.
Aku tengok lengang je Mekdi kat area ‘within walking distance’ aku. Customers aku rasa ada dekat tujuh orang saja tadi (termasuk aku yang tengah sibuk main online game). Beberapa riders penghantar makanan Mekdi ada yang sibuk keluar masuk.. keluar masuk.. Mekdi untuk food delivery. Sementara tiga, empat orang rider sibuk lepak main online game kat phone.
Walaupun satu kedai kopi Starbucks pun tak ada kat Israel tapi big bossnya kat Amerika dah keluar surat pekeliling sokong Israel.
Jangan tanya bagaimana aku tahu setiap staff perempuan Mekdi pakai headband kain keffiyeh ‘Save Gaza’ atas kepala.
Ada sorang ni post kat media sosial terdapat kejadian staff Mekdi kena baling batu masa diorang berjalan balik rumah. (Nanti aku post screenshot komen tu, kalau aku boleh jumpa semula). Yang bengap sangat baling batu kat orang-orang kita tu buat apa? Staff Mekdi kebanyakan orang Melayu warganegara Malaysia.
Aku nak tanya kepada si hipokrit-hipokrit yang order Mekdi kat app Mekdi tu dan mana-mana app food delivery tu, korang tak malu ke? Pergi restoran Mekdi beratur terus kat depan kaunter lah. Jangan hipokrit sangat.
Aku rasa yang segan dan takut sangat nak pergi masuk restoran Mekdi ni satu keluarga yang selalu buat majlis makan-makan untuk kaum keluarga, sahabat handai dan jiran-jiran terdekat yang tinggal berdekatan sangat dengan rumahnya. Lepas tu kalau salah satu ahli keluarganya pergi Mekdi dan order terus dalam restoran, dia takut jika dilihat oleh kaum keluarga, sahabat handai dan jiran-jiran terdekat. Dia risau, bimbang atau takut dikritik habis-habisan dengan orang yang selalu dia bagi makan free sebab kerap sangat buat majlis makan-makan, dah tak nak kawan dengan dia lagi. Nanti digelar ‘penyokong zionis’ pula. Maklumlah mulut-mulut makcik-makcik datin-datin tak bertauliah dan suami-suami mereka di kawasan kejiranan sekarang.
Nasib baik Starbucks tak pernah ada within walking distance from my house dan nasib baik aku check tahun lepas harga satu venti caramel macchiato frappucino dah naik sehingga RM21 termasuk tax. Aku tanya je harganya pastu keluar dari Starbucks tak beli apa-apa pun. Bertahun… tahun.. tahun… banyak tahun jugalah aku tak pernah beli apa-apa kat Starbucks.
Macam aku okay je. Tak ada siapa nak pandang serong pun kalau aku masuk restoran KFC, Mekdi atau mana-mana restoran. Cuma kawan-kawan online gamers aku sibuk wasap “Jomlah! Lepak kat kedai makan pulak, lepak kat gerai makan, restoran mamak pun takpe kita main online”. Aku wasap pula “Kenapa?”. Sorang kawan aku reply “Tak bolehlah, nanti kalau kawan-kawan mak bapak aku nampak, habis diserang rumah aku, marahkan mak bapak aku sokong Israel”.
Syukur aku, ibubapa dan ahli keluarga aku tinggal di negeri lain.Aku sorang je beli rumah kat negeri ni.
submitted by TruthversusSlander to NegarakuMalaysia [link] [comments]


2023.08.11 13:56 TruthversusSlander Kalau korang terjumpa mak datin 2 yg takde tauliah tengah pot pet pot pet umpat fitnah dgn suara kuat pastu ketawa HAHAHA.. atau mengilai kuat.., cepat2lah korang lari. Terjumpa suami mrk yg kuat mengumpat sama terikut-ikut tabiat bini, larilah korang dari mereka bukan ikut sama bergosip/mengumpat.

Kalau korang terjumpa mak datin 2 yg takde tauliah tengah pot pet pot pet umpat fitnah dgn suara kuat pastu ketawa HAHAHA.. atau mengilai kuat.., cepat2lah korang lari. Terjumpa suami mrk yg kuat mengumpat sama terikut-ikut tabiat bini, larilah korang dari mereka bukan ikut sama bergosip/mengumpat. submitted by TruthversusSlander to NegarakuMalaysia [link] [comments]


2018.08.17 20:15 shawnwork 8 year old kids ‘main rogol’ : disturbing, you be the judge if we need to reinforce sex education. From fb post. Malay language

Oleh kerana saya tidak boleh kongsikan video yang dirakam, disini saya sediakan transkrip supaya anda tahu apa yang sebenarnya berlaku di sebuah sekolah rendah.
Ini adalah transkrip perbualan di antara Mama (ibu) dan Abang (anak/murid darjah 2)
...
Abang: "Dia tarik abang pergi tandas belakang. Tandas perempuan kat belakang. Dia ajak abang pergi main rogol-rogol."
Mama: "Main rogol-rogol? Rogol yang macam mana?"
Abang: "Dia tarik abang! Dia kata jom la wey. Dia kata nak pergi kencing. Tapi abang kata abang nak basuh muka je. Dia kata jom la jom la."
Mama: "Pastu?"
Abang: "Pastu abang marah la dia. Abang kata, nak bagitau mak, abang kata macam tu."
Mama: "Siapa lagi yang buat macam tu? Dia ada buat kat siapa lagi?"
Abang: "Dia buat kat abang je la.Tapi ada kawan abang nama A, dia ajak orang lain main rogol-rogol.
Ada budak lelaki ni dia suruh baring. Darjah dua juga. Dia rogol kawan abang. Dua-dua ni satu kelas dengan abang."
Mama: "Esok mama jumpa cikgu awak."
Abang: "Tak payah!!! Abang dah bagitau cikgu, cikgu diam je! Tak pukul pun dia.
Abang dah bagitau Cikgu E,... macam-macam cikgulah! Ustaz M, dah bagitau Cikgu N Sains, lepas tu bagitau Cikgu F. Cikgu F lempang dia kuat2 haritu!
Mama tolong pergi sekolah jumpa budak tu."
Mama: "Esok mama pergi jumpa budak tu."
........................
Nah tuan puan. Budak darjah dua sekarang ni tidak lagi main aci ligan atau baling kasut macam kita dulu. Mereka sudah advance. Permainan mereka, rogol-rogol di tandas.
Mujurlah puan mama ni dah didik anaknya untuk mengenali apa yang salah, dan apa yang betul. Dari riak muka anak ni, dia betul2 marah dengan ajakan kawannya.
Tahniah mama kerana berjaya mendidik abang dengan baik. Dia tahu melindungi diri dia dari gangguan seksual.
Cuba bayangkan jika si anak ni tak pernah diajar maksud rogol. Kawan ajak main, mau je mengikut tu.
Mereka baru darjah dua ni tuan puan. Umur 8 tahun dah mula cuba lakukan hubungan kelamin melalui apa yang mereka lihat melalui internet. Manalah mereka tahu itu salah kalau kita sendiri malu nak mengajar.
....
Beginilah. Kalau malu nak ajar, marilah saya terangkan kepada mereka. Siap dengan akta lagi supaya mereka tahu main rogol-rogol tu boleh dipenjarakan 20 tahun dan dikenakan 10 kali sebatan.
Kenapa kita boleh ajar anak kita cara melintas jalan yang betul dan selamat. Tengok kanan tengok kiri tengok kanan lagi. Tetapi apabila ianya melibatkan maruah, masa depan dan keselamatan mereka, ancaman jenayah seksual tu dipandang ringan sahaja.
"Nanti dah besar diorg tahu sendiri."
Mudahnya menjaga anak. Macam campak benih pokok. Pandai-pandailah nak hidup.
.....
Sekiranya anda berhadapan dengan situasi begini, saya nasihatkan anda untuk membuat laporan bertulis di pejabat sekolah. Kemudian cuba berbincang dengan guru disiplin, HEM, kaunselor dan guru besar. Minta pihak sekolah terangkan cara bagaimana mereka mengendalikan kes-kes begini.
Para guru janganlah diam sahaja. Ini perkara serius. Maruah kita ada pada anak-anak ini. Bayangkanlah sekiranya mereka melampaui batas, melakukan kerja terkutuk dan ditangkap. Nama sekolah akan terpalit busuk sama.
Tugas saya media sosial ini adalah sekadar mengingatkan dari semasa ke semasa tentang bahaya pedofil dan serangan seksual terhadap kanak-kanak. Tugas kalian sebagai guru adalah untuk sentiasa bersedia mengesan kelakuan yang tidak bermoral yang berlaku di kawasan sekolah.
Tugas ibubapa pula ialah mengajar anak-anak tentang jenis jenayah yang ada di Malaysia termasuklah jenayah seksual kanak-kanak. Dengan ilmu, mereka mampu menjaga diri mereka dengan baik, walaupun kita tiada bersama mereka.
.....
Kalau kamu rasa yang anak kamu tak akan ada masalah, mohon fikir semula. Pengaruh rakan sebaya lebih kuat tarikannya berbanding ibubapa. Ajarlah anak kamu ilmu yang penting ini sebelum mereka diajar oleh orang lain yang berniat jahat.
submitted by shawnwork to malaysia [link] [comments]


2016.12.30 15:45 malaysiaisme Bapa dipenjara 80 tahun, 110 sebatan perkosa anak sendiri


Bapa dipenjara 80 tahun, 110 sebatan perkosa anak sendiri

KUALA LUMPUR, 18 Sept — Seorang penjual buku agama tergamak menjadikan anaknya sebagai hamba seks, sehingga sanggup memukul remaja itu dengan tukul.
Bapa berusia 38 tahun itu merogol gadis berusia 16 tahun berulang kali di bilik sewanya di Lorong Haji Taib 1 di sini sejak 26 Ogos lalu, kata sumber polis.
Malah lelaki yang berasal dari Lundu, Sarawak turut didapati mencekik dan mengugut anaknya menggunakan pisau agar tidak menceritakan pencabulan tersebut.
Anaknya yang tiba di sini untuk meneruskan pelajaran dipaksa melakukan seks walau mangsa bergelut untuk melarikan diri.
“Suspek memukul lututnya dengan tukul, menampar, mencekik dan menendangnya sebelum meletakkan pisau di lehernya. Kami percaya dia buat begitu supaya anaknya menutup mulut.
“Anaknya bekerja di kedai borong berhampiran untuk mendapatkan wang saku.
“Dia tinggal hanya beberapa langkah dari balai polis Chow Kit tetapi mungkin terlalu takut untuk minta bantuan,” kata sumber.
Ketika serbuan pada Khamis lepas, anggota polis terpaksa memanjat melalui saluran udara sebelum memecah masuk ke bilik itu bagi mencari suspek dan anak perempuannya.
“Mangsa yang menangis, berlari dan memeluk seorang pegawai polis wanita yang menyertai serbuan itu. Dia mengalami lebam di dahinya dan luka di lehernya.”
Rogol anak perbuatan keji: Hakim
KUALA LUMPUR: Seorang hakim Mahkamah Sesyen menyifatkan tindakan seorang lelaki gelandangan merogol anak kandungnya berusia 16 tahun yang terpisah sejak bayi, selama 11 hari berturut-turut adalah satu perbuatan keji dan terkutuk.
Difahamkan, anak mangsa yang tinggal di Sarawak datang ke sini pada 26 Ogos lalu untuk berjumpa bapanya yang terpisah sejak mangsa dilahirkan.
Hakim Datin M Kunasundary berkata, tertuduh sepatutnya melindungi anaknya sendiri tetapi bertindak sebaliknya dengan merosakkan masa depan mangsa.
"Mahkamah tidak dapat membayangkan trauma dihadapi mangsa," katanya selepas menjatuhkan hukuman 80 tahun penjara dan 110 sebatan terhadap lelaki itu yang berusia 38 tahun.
Kunasundary berkata, mahkamah juga tidak dapat memaafkan apa yang dilakukan tertuduh dan berharap ia tidak dilakukan lelaki bergelar bapa atau sesiapa saja.
Dalam kes terbabit, tertuduh mengaku salah atas 11 pertuduhan rogol dan satu pertuduhan melakukan seks oral terhadap anaknya di antara 27 Ogos dan 7 September lalu di sebuah premis di Lorong Haji Taib, di sini, mengikut Seksyen 376 (3) Kanun Keseksaan yang sabit kesalahan boleh dipenjara maksimum 30 tahun dan 10 sebatan.
Pertuduhan bagi seks oral pula adalah mengikut mengikut Seksyen 377C kanun sama dan sabit kesalahan boleh dihukum maksimum penjara 20 tahun dan sebat.
Kunasundary memerintahkan tertuduh dihukum penjara 80 tahun dan 110 sebatan bagi 11 pertuduhan rogol serta satu pertuduhan seks oral.
Kes dikendalikan Timbalan Pendakwa Raya, Liyana Zawani Mohd Radzi, manakala tertuduh tidak diwakili peguam.
http://www.bharian.com.my/node/228606
rePublish Berita Terkini MalaysiaBapa dipenjara 80 tahun, 110 sebatan perkosa anak sendiri Medium perkongsian sosial berbentuk media. Artikel adalah percuma untuk diulang siar atau dikongsi di jaringan sosial. Credit dan penghargaan adalah hakmilik Admin yang merupakan sumber asalnya. Trimas and Much more respect from Malaysiaisme.
Perkongsian oleh #Malaysiaisme untuk seluruh warga Malaysia.
submitted by malaysiaisme to malaysia [link] [comments]


http://swiebodzin.info