Cerita sex treesome

Grindr Hookup

2024.05.14 01:14 luna2052 Grindr Hookup

So i met a guy there, we had a couple of beers, he gave a blowjob but i didn't cum. He asked me to charge his phone while he was in the bathroom, i opened his drawer where he told me it was his charger and noticed a letter there. It was his last hiv test, it was positive ( i know it was a private letter )and in the note it said he should start the medication as soon as possible " urgent matter". He was in the bathroom showering while he were waiting a buddy of his. He wanted a treesome. After i saw that i decided to leave. The thing is he told me he loves to have bareback sex and occasionally works as an scort. And his profile is quite active. It was such a weird experience.
submitted by luna2052 to askgaybros [link] [comments]


2024.02.16 11:57 degejos Terlahir Dikotil didunia yang Monokotil

Terlahir Dikotil didunia yang Monokotil submitted by degejos to indonesia [link] [comments]


2024.01.11 06:32 Ok-Ad-7151 im worried..

hi, saya 26F tinggal skrg di luar indo
per hari ini sudah telat hari ke 5, dan baru bulan lalu dpt pacar baru dan kt did have sex without condoms several times, tp dia ga sampe keluar
dulu memang pernah di diagnose PCOS sama obgyn, tp tahun lalu cek katanya sudah better dan i did researched a lot to make sure i live more healthily supaya symptomnya ga memburuk.
period cycle memang gak terlalu teratur.
kalau dilihat 6 bulan kebelakang, biasanya paling telat 3 hari dr estimasi apps kalender (saya pakai Flo dan P.C.)
saya cuma worry aja takut jackpot jujur… tp gatau mau cerita ke siapa
plis doain saya cpt dtg bulan 🫠
edit: akhirnya datang bulan 🥹 telat total 9 hari.. ga lagi2 deh.. makasi utk semua komen dan masukanny 🥲
submitted by Ok-Ad-7151 to Perempuan [link] [comments]


2023.11.11 19:56 pepeepoopo A big reminder for the men

so, aku kerja kat farmasi. aku nak cerita pasal sorang perempuan aku panggil 'akak A' lah sng.
hari tu dia dtg and tanya pasal birth control pill, so aku explain lah mcm biasa yg birth control pill banyak jenis and banyak pricing dia. nak dijadikan cerita aku tanya akak A tu dia ni tengah menyusu ke tak sbb kalau menyusu dia kena mkn yg spesific untuk ibu menyusu and dia jawab ya. okay jadi aku bagi lah dia birth control tu. lps aku ajar cara mkn semua, aku pesan kat dia untuk first cycle ni kena hati2 lagi kalau nk bersama, lebih elok kalau pakai condom. lps tu akak A tu terus bagi tahu aku yg suami dia mmg tak suka pakai condom. aku pon tanya lah sebelom ni mmg tak pernah pakai apa2 protection ke? dia jawab ya. dia pon cerita yg dia ni baru lepas bersalin anak 3, and dia bagi tahu yg anak no2 dia baru umur 1 tahun lebih and anak no1 dia umur baru dkt 3 thn.
aku terkejut terus sbb kalau mcm tu dia beranak tiap2 tahun la sial. aku pon tanya lah knp si suami tak nak pakai protection. dia ckp dulu dia pernah suruh suami dia pakai tapi suami dia tak nak dgn alasan kalau pakai condom baik dia beli and main dgn sex toys dkt kedai jer. aku terus menyirap dgr alasan bodoh mcm tu. kesian do aku tengok akak tu, anak semua kecik2 lagi dgn diri dia pon tak terjaga. dia pon ckp suami dia pon tak tolong jaga anak, balik rumah tido lps tu keluar lepak ngan kwn2. aku rasa malu sebagai lelaki. dia pon bayar lps tu blah, dkt 3 bln dah aku tak nampak akak tu.
so, aku bagi conclusion lah sbb ni pon dah panjang. cerita dia panjang lagi tapi risau takde org nak baca. FOR MEN IF YOU LOVE YOUR WIFE YOU MUST PLAN WHEN TO HAVE YOUR CHILDREN, kena bincang and kena atur bila nak ada anak. walaupon dlm islam bagi tahu ank tu rezeki tapi kena ingat kebajikan anak ngan isteri pon penting jugak. ini tak buat anak ramai tapi kebajikan anak bini tak terjaga.. so please belajar buat FAMILY PLANNING... and for men PLEASE LAH tak hilang kelakian tu kalau pakai condom. sorry lah kalau berterabur sikit, sbb tengah ngantuk.. byee
submitted by pepeepoopo to Bolehland [link] [comments]


2023.11.09 08:18 Batman707017 Didn’t work on Twitter but I am now curious on this subreddit

Didn’t work on Twitter but I am now curious on this subreddit submitted by Batman707017 to teenagers [link] [comments]


2023.10.13 12:15 DigitalChildish Kemelekatan

Kemelekatan
Bu Nunik adalah seorang wanita modis, berkecukupan, dan hidup dalam kemewahan. Dia memiliki seorang anak perempuan dan suaminya seorang pejabat. Sehari-harinya, Bu Nunik hanya sibuk dengan gosip, berbelanja, dan berpesta dengan teman-temannya. Setiap kali ada teman atau tetangga yang membeli sesuatu, Bu Nunik selalu mencari dan membeli barang yang sama atau bahkan yang lebih mewah, kemudian memamerkannya. Ia jarang peduli dengan urusan rumah karena menganggap bahwa asisten dan pembantu di rumah akan menangani semuanya. Sikapnya sangat sombong terhadap teman-temannya yang tidak dianggap sejajar dengannya. Bahkan, ia pernah menolak dengan tegas permintaan bantuan dari seorang teman lama yang sedang kesulitan.

https://preview.redd.it/tu7tssiayxtb1.jpg?width=1024&format=pjpg&auto=webp&s=3dba93621589b04ae811d156ac9b8eef314a5a56
Anak satu-satunya hanya diberi uang dan kemewahan dari Bu Nunik. Ia meyakini bahwa dengan memenuhi semua kebutuhan putrinya, itu sudah lebih dari cukup.
"Ah, perhiasan ini pasti cocok untuk putriku. Berapa harganya, ya jeng? 100 juta? Gampang saya bayar cash sekarang juga.” Ucap Bu Nunik pada temannya di suatu pesta.
Malam harinya dengan perasaan senang akan reaksi putrinya menerima perhiasan yang dia bawa. Bu Nunik pulang kerumah, Menuju lantai dua kamar anaknya. Ia sangat terkejut dengan apa yang dilihatnya. Ia menjatuhkan perhiasaan mewahnya ke lantai dan menjerit “SHINTAAA!!!”
Pak Jody, seorang pria paruh baya bepenampilan cukup menarik terlihat berwibawa dimata para rekan-rekannya. Dia lebih memilih banyak aktivitas diluar ketimbang dirumah. Kebutuhan rumah tangga selalu terpenuhi bahkan berlebihan. Pak Jody memiliki kemampuan berpolitik yang handal sehingga dia berhasil menjadi seorang dewan yang terhormat. Segala macam cara dia lakukan untuk demi posisinya saat itu. Banyak prestasi yang dia lakukan dibidang politik, namun tanpa orang ketahui semua itu dilakukan dengan cara main belakang. Sogokan dan Korupsi sudah menjadi budaya dalam hidupnya demi mendapat kekuasaan. Sebagai kepala rumah tangga, urusan dirumah dia serahkan sepenuhnya pada istrinya. Ia jarang pulang, dan bahkan ketika putrinya mencoba menghubunginya, ia hanya punya sedikit waktu untuknya.
“Pak Jod, Proyek ini jika masuk nanti bapak dapat deh 30% plus nama bapak naik nih. Ajukan pada dewan yang lain. Nanti gampang lah kesananya” Tanpa banyak berpikir, Pak Jody menyetujuinya, dan mereka berdua mendiskusikannya dengan panjang lebar. Waktu pun berlalu dengan cepat, dan tiba-tiba malam telah tiba. Pak Jody melihat ponsel pintarnya telah menerima sejumlah panggilan tak terjawab dari Mbo Mirnah, pembantunya.
“Krrrinnng ttttutt krriinng, iya mbo ada apa yah. Tumben nelfon-nelfon?”
“Pak Bapak, cepat pulang pakk, mba Shinta pakkk. Mba Shitaa sama Ibu..” kata Mbo Mirnah dengan panik sambil memberikan kabar yang mengagetkan.
Di persidangan Pengadilan Agama, suasana begitu hening saat keputusan akhirnya diumumkan. Pak Jody dan Ibu Nunik secara resmi telah bercerai. Keputusan ini tercapai setelah malam yang penuh konflik dan keputusan drastis. Pak Jody menuduh istrinya tidak mampu menjaga anak mereka dengan baik, sehingga ia mengucapkan talak tiga. Pertengkaran dan kepedihan mendalam menghiasi perjalanan keluarga ini.
Kehidupan Ibu Nunik yang sebelumnya glamor dan bahagia berubah drastis. Ia tenggelam dalam stres, depresi, dan akhirnya ditempatkan di Rumah Sakit Jiwa (RSJ) untuk mendapatkan perawatan yang tepat. Sementara itu, kehidupan Pak Jody juga berjalan tidak sebaik dulu. Ia terjerat dalam daftar KPK (Komisi Pemberantasan Korupsi), menghadapi konsekuensi atas tindakan-tindakannya yang tidak benar.
Shinta adalah seorang mahasiswi di salah satu universitas terkemuka di Jakarta. Ia memiliki penampilan yang menarik, cantik, selalu wangi, modis, penuh semangat, dan aktif di kampusnya. Suatu ketika, ia bertemu dengan seorang pria, dan tidak butuh waktu lama bagi mereka untuk memulai hubungan asmara. Hari demi hari mereka jalani dengan keindahan dan kemesraan yang membuat Shinta benar-benar jatuh hati pada pria ini. Mereka adalah pasangan yang sangat romantis.

https://preview.redd.it/bf5iv0kwyxtb1.jpg?width=1024&format=pjpg&auto=webp&s=2bb745ef2c64102d15417bfda51c94b42547cdd7
Namun, setelah beberapa lama berpacaran, pria itu mulai menunjukkan sisi buruknya. Ia menjadi mudah marah, seringkali kasar, dan selalu meminjam uang pribadi Shinta. Dia tidak bisa menolak semua permintaannya, cinta Shinta pada pria tersebut terlalu besar. Dia merasa terjebak dalam perasaan cinta buta kepada pria itu.
Hubungan mereka berubah menjadi rusak dan toxic, tetapi Shinta masih mencintai pria itu. Dia terus berharap, "Mungkin suatu hari nanti dia akan berubah, Gw harus bertahan dan membantunya." Shinta merasa terikat kepada pria tersebut. Istilahnya, dia sudah terlanjur "bucin," cinta mati kepada pria itu.
Namun, suatu ketika, Shinta dengan pahit menemukan sang pria berselingkuh. Perasaan sakit, sedih, dan kehancuran menghantui hidupnya. Itulah yang ada di benak Shinta pada saat itu. Sayangnya, dia tidak bisa berbagi beban tersebut dengan siapapun, termasuk keluarganya sendiri, karena pada saat itu Shinta juga tengah mengandung selama tiga bulan. Akhirnya, dia memutuskan untuk mengakhiri hidupnya dengan cara yang tragis, dengan menggantung diri di depan pintu kamarnya.
End.

So, dari cerita singkat sebuah keluarga diatas. Kesamaan kondisi apa yang terjadi? KEMELEKATAN, bingung, mahluk apa itu? baru dengar istilah tersebut? Ya, mari saya jelaskan secara singkat. Apa sih Kemelekatan itu?
Kemelekatan merupakan sebuah kondisi atau sesuatu yang terikat secara berlebihan.
- Ibu Nunik, terlalu terikat kepada uang dan kemewahan.
- Bapak Jody, terlalu terikat kepada tahta dan kekuasaan.
- Shinta, terlalu terikat kepada cinta yang berlebihan.
Perasaan atau sesuatu yang telah terjadi dalam cerita tersebut, adakah nilai ketuhananya? Jawabanya tidak. Terlalu bergantung atau berlebihan kepada hal duniawi akan membuatmu jauh dari sang sumber yang maha kuasa yaitu Tuhan.
Apakah Tuhan yang memberikan masalah-masalah yang terjadi pada keluarga itu? Jawabannya tidak, itu merupakan pilihan hidup masing-masing individu.
Jika hidup mereka dibumbui nilai Ketuhanan,
  • Bu Nunik dapat menjadi pribadi yang baik, dapat mengatur keuangan, peduli sesama dan keluarga.
  • Pak Jody dapat menjadi lebih bersyukur, bekerja secara jujur dan amanah.
  • Shinta dapat menjadi lebih berfikir kedepan, matang dan logis saat pertama pacaran dengan orang yang toxic, dapat lebih terbuka kepada keluarga, dan lebih bersyukur dengan kondisi yang serba berkecukupan dengan rupawan yang cantik. Siapa pria lain yang lebih baik akan menolak?
Pernah kah Tuhan melarang kamu berbuat ini dan itu secara langsung? Jawabannya Tidak, Bahkan Tuhan memberikan rasa ‘Free Will’ atau kebebasan kamu untuk memilih. Ingin menjadi Dokter, Penyanyi, Pemabuk, Penjudi, Atheis, Biksu, Biarawati, Ustad, Kiyai, Sopir, Maling, Mencuri, Berantem, Membunuh, Free Sex, Minum Alkohol, Makan Babi, Makan Ayam, Makan Pisang dll.
Kamu memilih jalan “Kanan” atau jalan “Kiri” Tuhan tidak akan mengintervensi itu. Semua pilihan ada ditangan mu. Kamu masih bisa merubah semua langkah dan keputusan selama kamu masih hidup, namun ketika nanti ajal sudah sampai padamu. Semua hal dan keputusan mu di dunia akan dinilai. Dan itu final, penyesalan atau kebahagianmu tidak bisa ulang. Jadi pikirkan baik-baik dengan kepala dingin dan matang setiap keputusan mu dan bumbui semuanya dengan rasa atau nilai Ketuhanan.
Contoh-contoh Nilai ketuhanan itu apa saja sih? Rasa sayang, rasa peduli, cinta kasih yang tidak berlebihan ke sesama mahluk hidup, ikhlas dan ridho dalam melakukan sesuatu, saling membantu, saling memaafkan, berdamai dengan diri sendiri, memelihara tumbuhan, menjaga alam, mengerti dan bersimpati kepada seseorang, memberi makan kucing, cinta damai, sayang orang tua, sayang anak, sayang keluarga, dll.
“Lalu bagaimana jika saya hidup lurus-lurus saja tapi ternyata saya di bully, saya dihina, dicaci, dilecehkan dan sebagainya?” Ingat ini, Tuhan ingin kamu bertumbuh. DIA akan memberikan beberapa ujian, seberapa bisa kamu menahannya dan berhasil. Selain itu, kita semua diberikan modal awal dalam hidup ini. Modal tersebut berbeda-beda setiap individu bisa berupa harta, keluarga, kecerdasan, bakat dalam musik, seni, menulis, melukis, berani, kuat, cantik, tampan dan sebagainya. Saat kita menghadapi kesulitan, kita harus menghadapinya dengan tekad untuk menghadapi tantangan (Face), berjuang untuk meraih keadilan atau perubahan (Fight), dan pada akhirnya, menerima kenyataan, meskipun itu sulit (Accept).
Tanamkan dalam piikiranmu, Tuhan tidak akan memberikan ujian lebih besar atau lebih berat dari yang kamu bisa tampung atau hadapi! Terlepas dari seberat apa pun ujian yang kita hadapi, dengan keyakinan dan tekad yang kuat, kita pasti mampu melewatinya. Ambil inspirasi dari kisah-kisah sukses individu yang telah menghadapi cobaan serupa, dan kamu akan menemukan bahwa mereka berhasil menciptakan hidup yang lebih baik. Meskipun perjalanan ini mungkin berat, itu akan membentuk kita menjadi pribadi yang lebih kuat dan bijaksana.

Perbedaan MASALAH & UJIAN
MASALAH, sudah pasti dibuat oleh kamu sendiri secara sadar atau tidak sadar. Contoh kecil; kamu menghardik seseorang dijalan dengan marah-marah karena membunyikan klakson, nambah deh masalah berujung kepada perkelahian, lalu nambah lagi deh masalah masuk BAP kepolisian. (Sederhananya kamu cukup menegurnya, terlepas dari dia mendengarkan atau tidak, kamu cukup lega untuk menegur dan kamu dapat +1 point lho dan orang itu menjadi -1. Sukur-sukur orang yang ditegur mendengarkan, kamu dapat +1 dan orang tersebut juga dapat +1). See, kamu gak akan dapat masalah bahkan dapat pahala.
UJIAN, Sudah pasti Alam yang memberikannya kepadamu. Tanpa ada angin tanpa ada hujan, tiba-tiba kamu dirampok misalnya. Cukup 3 hal Hadapi, Perjuangkan & Ikhlas.
Setiap orang memang memiliki perbedaan dalam hal sifat, perilaku, dan lingkungan. Setiap individu ditempatkan dalam kondisi yang unik dengan tujuan dan makna tertentu. Tuhan ingin kita belajar dan bertumbuh menjadi manusia yang lebih baik melalui ujian dan pengalaman. Dengan semua ujian yang diberikan, penting untuk tetap memiliki keyakinan bahwa asal kita Hadapi, Perjuangkan & Ikhlas, maka kita dapat melewati segala cobaan.
Tuhan, baik secara langsung maupun tidak langsung, selalu memberikan bantuan kepada kita melalui berbagai cara, terkadang melalui keputusan yang kita buat dengan kehendak bebas (free will) kita selama kita hidup di dunia ini. Tuhan selalu ada dan sayang kepada seluruh makhluk-Nya selama mereka tidak meninggalkan-Nya. Teruslah percaya dan berupaya untuk tumbuh dan belajar dari setiap pengalaman dalam hidup, karena inilah yang mungkin menjadi bagian dari rencana-Nya bagi kita.

Terimakasih.

------------------------------------
Autobiografi Saya

Side Effect
- Andy (Misteri Horror)
- Anto: Secangkir Kopi (Misteri)


submitted by DigitalChildish to indonesia [link] [comments]


2023.10.07 16:32 The_Werewolf_Knight Is it true that people didn't liked the 3rd and 4th season of the first show?

I've heard recently that there were people who disliked or just being a bit dissatisfied with those two seasons. But I don't exactly see how.
The 3rd season, to be fair, didn't exactly moved the story forward. We saw Issac preparing his army, but the other plots were mostly just to give the characters some development. Good development thought. But the story is mostly just Lenore was spending this season getting Hector to obey her, Trevor and Sypha tried to solve what happens in a church (basically a side quest), and Alucard was there to clap some cheeks. I really liked the season, but if there's any criticism I can see people having with the show, it's probably that that the story doesn't advance. That and the fact that Alucard's sex scene... Not the treesome is the problem, don't worry! But wasn't that segment incest? And Alucard allows that?
The season 4 is where I don't get it. The story finally advances and the new concepts are great! The fights are awesome and its finally is satisfying.
Is there something I'm missing?
submitted by The_Werewolf_Knight to castlevania [link] [comments]


2023.09.21 10:17 rajacuanselalu Sinopsis dan Fakta Unik Film "Barbie", Minat Nonton?

Setelah mengalami penundaan selama 3 tahun lamanya, akhirnya pertanyaan “kapan Barbie rilis” kini sudah terjawab! Masuk ke dalam deretan film rilis Juli 2023, Barbie Movie akan tayang pada tanggal 19 Juli. Baru-baru ini, Barbie telah merilis trailer filmnya yang dibintangi oleh Margot Robbie dan Ryan Gosling. Mau tau sinopsis film Barbie XXI live action pertama? Simak ulasannya sekalian sama fakta-fakta unik film Barbie!

Ini Dia Sinopsis Film Barbie 2023!

Film Barbie terbaru 2023 sukses menyita perhatian masyarakat dunia. Film ini mengisahkan tentang kehidupan Barbie yang menyenangkan di Barbie Land. Suatu hari, Barbie memutuskan untuk menjelajah ke Real World bersama Ken yang menemaninya. Di Real World, mereka menemukan betapa kelamnya dunia nyata dan tidak semenyenangkan Barbie Land.

Fakta-Fakta Unik Film Barbie 2023

Ada banyak hal yang bikin orang-orang tertarik mau nonton film Barbie ini. Kira-kira kenapa, ya film ini hits banget? Nih, simak fakta unik Barbie movie 2023 yang harus lo tau!

Rilis Bareng Oppenheimer

Buat yang penasaran sama kapan Oppenheimer rilis, jawabannya benar: bareng sama film Barbie! Tanggal 19 Juli 2023. Gara-gara Oppenheimer release date Indonesia barengan sama Barbie, warganet heboh berbagi meme kocak yang isinya seputar dua film ini.
Kedua film ini peminatnya sama-sama banyak dan rata-rata yang mau nonton Barbie, pengen juga nonton Oppenheimer. Padahal, secara sinematografi, color grading, alur cerita, dua film ini saling berlawanan, lho.

Bukan untuk Semua Umur

Siapa sangka kalau boneka Barbie yang identik dengan anak kecil, justru film live action-nya gak bisa ditonton untuk semua umur. Buat lo yang bertanya-tanya film Barbie 2023 untuk usia berapa, rating film ini PG-13, ya!

Joke Margot Robbie dan Emma Mackey yang Gak Jadi Tayang

Pernah nonton series Netflix Sex Education? Maeve alias Emma Mackey, juga main di film Barbie. Niatnya, kehadiran Emma buat dibikin joke “lookalike” sama Margot Robbie karena banyak warganet yang bilang kalau mereka berdua mirip. Tapi, pas mereka sudah didandani jadi Barbie, ternyata mereka gak semirip itu! Akhirnya joke lookalike-nya gak jadi dimasukin ke film deh.
Itu dia sinopsis dan fakta unik seputar Barbie buat ngobatin rasa penasaran lo. Udah gak sabar mau nonton Barbie? Tiket presale-nya udah bisa lo beli di official website XXI. Belum punya duit buat beli tiket nonton Barbie? Masih ada waktu buat lo cari uang tambahan! Lo bisa lakukan rekomendasi hobi di sini dan dapetin penghasilan sampingan sebanyak mungkin!
submitted by rajacuanselalu to u/rajacuanselalu [link] [comments]


2023.09.05 21:07 OppositePublic4061 Cerita Kosong

WHO
OppositePublic4061 is Sabahan just like you, whose talent is in Workers Rights. Previously with Tenaganita and doing data gathering on migrant worker in Sabah especially oil palm estate. Information are collated and processed further by ILO. Speciality in labour law. Background in Management and completed Masters in 2021. The government say, oil palm is good and lift the people of Sabah out of poverty. But the statistics dont tell lie. Most of the estate are owned by corporation. And the land owner are paid miniscule dividend monthly. Like MYR1500 just to be a shareholder that exist on registration only. And when Sabahan tried to end the agreement, the corporation paint Sabahan as the bad guy. By using negative word as fight back or lawan. When the corporation are under attacked, they use positive wording like, encroachment on our land, pencerobohan tanah , setinggan di estet etc.
WHERE
Operates mostly in Kota Kinabalu area. Kudat and the Interior District. Work together with other individual and organisation related to forced labour, exploited and indentured service. We cant save all of them but we try to save those we are able to reach out to. My regret? Haunted by the fact i lied to them and failed to rescue them. Nanti kami datang balik juga minggu depan. Haunted by the fact that we are not strong enough to rescue them and not having the financial resources to continue the legal fight. Menang atas kertas ja. Whats the point if you waste years of your life doing this meaningless things and your friends are progressing with their life with career growth? Because its what we do. If not us, who else?
WHAT
We do what we do because its the right thing to do. To see a fellow human being treated less than an animal would break my heart. Pekerja mati akibat industrial accident hari ini, besok jawatan kosong. Who needs SOCSO or EPF when the employers treat their worker like their own family member? The one that would be toxic. The corporation would say 4D, Dirty Dangerous, Demeaning Difficult. If oil palm is so good and beneficial, why wont they hire Sabahan? Pekerja tempatan malas. Cerewet. Tidak setaraf pendidikan. Mengharap gaji tinggi.
WHY
Because we are human being. They would not want people to treat them like that and yet they treat them like disposable ware. The local news would side with the oil palm estate. CSR. Growth. Sustainability. Giving back to the community. We have to do what we do even when some quarters dont like our work. Is this what God want from us?
WHEN
We work all the time. There is no office hour for us. Sometimes i myself would apply for a job as general worker for any vacancy in the oil palm estate. And the working condition are horrific. The massive oil palm estate are a country within a country in itself. Company law is enforced with private security (thugs). Polis Bantuan arent there for you. They are there for the company.
HOW
We are financed by charity. Since we are Non Government, whatever expenses we spent, its either from fund raising or external donor. Which is a thorn in the government side. Government even charged us with treason or espionage for assisting foreign power or receiving aid from foreign country. Example; EU ban on oil palm products or raw material coming out from Borneo. The same goes with foreign country investment in KKIP or Sepanggar. On paper its all positive and good for the country. The pristine beach of Kudat are being mined for the sand to be processed into silica and exported out of the country. Do they pay the taxes? Yes. Does the tax income benefit Sabahan? Renung-renungkanlah
Trafficked women involved in the sex trade arent like the one you would see in the movie where the bad guy looks cool and have an evil expression. Thats just the movie. In Sabah, to pay off debt from Pakistan, even their own mother would solicit them in trade ie uncle will come for a visit and you can wear this dress. And this is just the surface. Think i am spinning a long tale? Do your own research and reference the local case where the Pakistani trader are being fined or jailed because of sex crime offences.
Personally for me, i disagree with beauty contest and i do not want to cross the line like Mssr. Marcel Jude Joseph did. If you only have one talent that you can bring to the discussion and its only your beauty, i have bad news for you. apa suda tu cerita pilip among tu?
There is so much to do. From my side, i just focus on migrant worker. There is so many of them and i cant rescue all of them. The worse part of it all? The one we rescued went back to the same Hell hole they came out of because they feel more comfortable with their captor. Why cant they just run away? Its not like in the movie, where the pimp held them against their will in some squalid back room. In fact, its quite the opposite. These women are free to roam anywhere they like, provided they pay their pimp later. When you are so deep in the rabbit hole, sometimes you start to doubt yourself. Only God can save me.
Mungkin tahun ni last lah. Saya nak migrate sudah ni. Rasa mahu give up. Bagus sa focus dengan career growth saya. Kata orang jaga tepi kain sendiri. Kenapa? Shinsung E&G dan SK Nexilis keras boss. Dia punya lawyer, siap ada ahli politik tempatan lagi backup. Hak pekerja kita, kita pula yang salah. Janji bayar gaji sebelum 7/4/23 haribulan. Dibayar pada 18/4/23 haribulan. Bukan ada hitam putih ka tu? Tu agreement lebih menjaga hak majikan bossku
submitted by OppositePublic4061 to Sabah [link] [comments]


2023.09.02 14:38 Onlyperson00 The guy I met at bar

Hi :) just wanted to share someshits HAHAHA
So this is about a guy I met at a bar. He's my friends' cousin. During me and my guy friend were "lepak" at the bar, his cousin called my friend to tanya where is he at that night. After few minutes, this guy (his cousin) came at the bar and sit with us. And i was like "whatttt his cousin hensem gila and his smile is so sweet"..... Okay after few drinks he already turns red because he was already drunk. He talked a lot, he shared some funny stories. And I don't even know why I felt so sangat selesa because he makes me laughed. I don't say that I already in love with him but I just like his smile his eyes... So cute.. Okay enough for that.
Tiktoktiktok it's almost 12am. I told them I wanted to go home. But, his cousin doesn't want me to go home alone. He wanted to follow me home because he said that we stay at the same area (I mean macam kawasan perumahan yg sama). I tak layan because he already drunk and I took my car key and blah dari situ. On my way home, I perasan there was a car follow me at the back. I slowed my car and the car overtake me. U know what? That was his cousin😑 Semakin I pecut laju, semakin dia laju because I don't want him to know where my house at. Singkat cerita, I berjaya lari dari dia and I dont know where he at. I arrived home safely. Syukur.
Next day, I saw ada satu chat message dari messenger. That was him. I don't really know when and how can we already became friends on Facebook and followed each other on IG. I was shocked. Okay. I replied and we messaged on messenger biasa-biasa je...until he ask for my phone number. He messaged me on WhatsApp and the name automatically pop ups "ddy *****" (his son name). Okay. Daripada situ I knew he was married and have son. Once again, I am shocked😂. We messaged everyday. We met, lepak and drink together. Until he knew where I lived. I knew I was wrong that time because he has a family. I know my limit and boundaries with him. There was nothing more. But we got too comfortable until he started called me sayang and all those sweet remarks. We facetime everyday, everywhere even during me or him were on our way to go to work. Mind you i'm single so this whole things make me excited.
But shit happen few times i guess. We both drunk and we had *** in my car🙃🙃 I knew that was arghhhh I felt sorry to his wife and little son. He kissed me. So i just go with the flow. I mean who doesn't want to have sex when people got drunk, right? 😐😭 I started to fall for him until one time he "terkantoi" cheating.
His wife messaged me on WhatsApp wanted me stop messaging his husband and blocked him on every social media. I got scared because I knew that I was wrong and I replied his wife to apologise for what happen. I deleted his number but not blocking him yet. I started to ignore his messages, calls and everything. I don't want everything to happen again until one day he waited me outside of my house in the morning when I was ready to go to work.
Everyday, he messaged me for an apology because of the terkantoi. I don't want him anymore but I felt kesian for him and started to reply his message again but not saving his number la of course :) memang nak kena maki dengan bini orang lagi kan hahahah. And again, terkantoi for the second times. His wife kept on maki-maki me "perempuan gatal". I deleted his number again until one day I'm on my way to work I saw his car was in front of me. I told everything to my friend which is my guy friend. My friend told me maybe he was going to his mother in law house. But it's not. He was on the way to my workplace. I got scared and almost cried in front of my colleague. He called me like banyak kali. I entered my workplace and parked my car. He can't entered because there were security guard at the entrance. I was bersyukur. The last time he called me I pick up and told him pls don't do this to me and I turn off the call and blocked his number and on every social media. Until now there was no him anymore and felt greatful he didn't leave me with a baby HAAHAHAHAHAH. That's all. Thank you.
submitted by Onlyperson00 to redflagsTA [link] [comments]


2023.08.19 22:51 echopast123 wife bi after 5y, drama, need help

I am 32 and my wife (30) are together about 9y, 5y married. So my wife finally after years of asking came out to me as bi. Which made me very happy (she was sexually suppressive and I like open mind). My libido was ruff high any time anywhere. So for some time, I have been trying to get her just be ok with her sexuality whatever it is. With years her libido went on and of as normal but was never eager to try new things. I am lesbian (and before me, she was with a guy), I was kinda threatened by it and made her insecure at begining (very dick of me I know). She convinced me she was gay 110% but never really felt right to me. Now she is becoming ok with herself and it's so nice to see. But here is the catch and why I need help. Just before she came out my bestie (man 30y) also came out as bi. They two together are always been sexy to me together. But the thing is now they have a thing for one another not just sex-wise but a real crush. I am generally ok with it but can help but feel like I don't belong (now she's all wild for new things and would like treesome). If I might add I'm not the most stable person so might be just me but I wondered if you know better if this kind of thing is something you encountered with. Maybe some words of wisdom for Is this normal or am I here like being an idiot, paranoid, name it I'll take anything?
submitted by echopast123 to bisexual [link] [comments]


2023.07.23 14:48 ThrowRA_zerostarhero I (28M) have much higher libido than girlfriend (27F) and it’s effecting our relationship

Hey Reddit, looking for your advice on what to do. I’ve been together with my girlfriend for 10 years now, since quite a young age. We have only been with eachother as we’ve been together since we were young. Our sex life was very good the first years, we had sex almost every time we saw eachother. It went a bit lower after some time, to 2-3 times a week, which is fine. Although since we started living together (3+ years now) it’s became pretty bad in my opinion. We both work full time but spend half of the weekday evenings together (otherwise in the gym) after dinner (which we also have together) and we always go to bed at the same time. For the past 3 years we have had sex once a week on average. Almost exclusively in the weekend, very rarely during weekdays. I do try to have sex, but she is usually tired etc. She tells me that me trying each time makes it even harder for her to get in the mood. If it was me, we would still go at it 3 times a week as I definitely have a higher sexual drive. I also notice it really effects my mood if we don’t have any sex. Sometimes (20-30% of the time) during the weekend if it doesn’t happen, which makes me quite grumpy, since I really look forward to it. When we do have sex, it’s great. It lasts a good time and we always both climax. I have addressed this problem many times now and she tells me she just doesn’t have the drive like when we first got together. She says this is very normal and her friends have the same. That quality matters over quantity for her. Addressing it’s a problem usually ends in a discussion and her crying and being afraid I don’t love her anymore because of this. Which is not the case, but it’s a big thing for me.
Physical attraction also isn’t the issue from either side, as over the years we have both become more attractive. Whenever I see her naked I still quite instantly get in the mood.
We have all kinds toys and we use them, I’m confident more won’t bring any increase in the frequency. Also I am confident she isn’t seeing someone else. We have sometimes discussed treesomes etc, she was always very excited about such things but nowadays we rarely discuss that anymore.
I’m assuming more people have this exact same issue. What can I do about it? I feel it’s starting to effect me, also my drive has already dropped as I now rarely even try to get her in the mood during the week (and I rarely am, because I know it’s not going to happen).
Please give me some advice on what to do. I’m not quite sure if there’s a way to improve this at all..
submitted by ThrowRA_zerostarhero to relationship_advice [link] [comments]


2023.06.15 06:20 Hungtown2018 Diskusi "Revenge Porn" dari film Like and Share

Jadi ada film judul nya Like and Share, dan kalo kamu belom nonton kusaranin untuk nonton karena menurut ku ini bagus dan banyak messages nya. Aku tempo hari nonton di Netflix. Premis utama film ini adalah:
SPOILER ALERT ada seorang siswi SMA umur 17 tahun yang menjadi korban revenge porn pacarnya cuman gabisa diadili karena korban berhubungan seksual (pertama kali) saat ulang tahun ke 18.
Nah, hal yang ingin kudiskusikan adalah, bagaimana cara mengatasi hal ini? Sex Ed tentu saja mungkin bisa, untuk ngajarin tentang consensual sex. Cuman kan hal ini untuk preventif sebelum sex terjadi. Apa yang bisa kita lakukan apabila ada di situasi dimana kita, personal atau orang terdekat, yang mengalami ancaman revenge porn?
  1. Apabila sudah tersebar, apakah pelaku penyebaran bisa dikenakan UU ITE atau UU pencemaran nama baik?
  2. Terkait umur, apakah hubungan seksual dengan 18 tahun tepat di hari ulang tahun nya itu legal? Maksud ku, umur itukan berhubungan dengan waktu. Umpamanya seperti waktu expired makanan, emangnya pas jam 00:00 makanan tersebut langsung tidak layak dimakan? Lantas, apa yang menyebabkan seseorang menjadi 18 Tahun, tepat di jam 00:00, langsung dianggap dewasa dan legal untuk berhubungan seksual? (konteks alur cerita dari film Like and Share)
submitted by Hungtown2018 to indonesia [link] [comments]


2023.05.23 15:06 StarPK117 Interaction bait (rule)

Interaction bait (rule) submitted by StarPK117 to 196 [link] [comments]


2023.04.13 17:33 LucasTheDemon Let's go guys

Let's go guys submitted by LucasTheDemon to teenagers [link] [comments]


2023.04.04 22:39 solshappiness saw someone do this and im bored asf so pls

saw someone do this and im bored asf so pls submitted by solshappiness to teenagers [link] [comments]


http://swiebodzin.info